Wat kunt u doen als u niet tevreden bent over uw huidige Arbodienst?
Niet tevreden over uw huidige Arbodienst?
Bent u niet tevreden met uw huidige verzuimbegeleider of Arbodienst? Krijgt u korte rapportages terug waar u niets mee kunt? En dan kost dit naast de ergernis ook nog veel geld? Wist u dat u meteen kan overstappen? Wat we vaak horen zijn termen als: geen duidelijke communicatie, geen of weinig heldere voortgangsrapportages en weinig betrokkenheid vanuit de bedrijfsarts/Arbodienst. Bij ReFit doen we het anders en beter.
Geen abonnementsvorm
Bij ReFit hanteren wij géén abonnementsvorm waardoor u ook voor de lopende cases alleen op basis van verrichtingen, gefactureerd zult worden. Daarnaast helpen onze professionals met verzuimpreventie, verzuimbegeleiding en re-integratie. Zo kunt u zich bezig houden met uw onderneming én heeft u gespecialiseerde kennis in huis.
Wat staat er in uw huidige contract?
Als u echter nog niet zeker weet of u wilt overstappen, dan doet u er goed aan om uw huidige contract na te kijken welke opzegtermijn er geldt en deze alvast pro forma op te zeggen. Wij kunnen direct uw nieuwe ziekmeldingen in behandeling nemen en zullen ervoor zorgen dat de overdracht van de bestaande verzuimmeldingen, glad verloopt. Uiteraard komen wij graag bij u op bezoek om deze overdracht te bespreken. U krijgt een vaste casemanager die bij de kennismaking aanwezig zal zijn zodat u uw organisatie en voorgestelde werkwijze kunt afstemmen. ReFit staat dagelijks voor u klaar om te helpen met verzuimadvies, preventie, verzuimbegeleiding en re-integratie.
Online verzuimsysteem voor inzicht
De professionals van ReFit staan dagelijks voor u klaar en werken met een geavanceerd verzuimsysteem waarmee u online inzicht in uw verzuim krijgt. Online rapportages geven meer inzicht in de voortgang en zorgen voor meer betrokkenheid voor u als werkgever.
Wilt u meer weten over onze dienstverlening of wilt u meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.